Please be patient while the object screen loads.
Электронная библиотека (репозиторий)
Томского государственного университета
English
Русский
Home
Show
All
Show
Quick Collection
Browse ↓
Communities & Collections
By Title
By Creator
By Subject
By Date
Additional Resources
Search History
Эндаумент фонд ТГУ!
Впиши своё имя в историю университета
-
Сделать пожертвование
-
Advanced Search
Preview
Add to "Quick Collection"
Description
Size
Format
Designing educational games to teach philosophy: case study
150 KB
Adobe Acrobat PDF
Read
Download
DOI Доступ к ресурсу на сайте издателя
10.21125/edulearn.2019.0611
#видеоигры
#философия
#развивающие игры
#онтология
#образовательные игры
#миф
Title
Designing educational games to teach philosophy: case study
Creator
Galanina, Ekaterina
|
Vetushinskiy, Alexander
Date
2019
DOI
10.21125/edulearn.2019.0611
Description
Today, more and more attention is paid to video games as an effective learning tool due to the fact that
Relationships
Show Relationship Browser for this Object
collection(s)
Институт искусств и культуры
Identifier
смотреть в электронном каталоге НБ ТГУ
Type
статьи в сборниках
Source
EDULEARN19 : proceedings : 11th International conference on education and new learning technologies July 1st-3rd, 2019 - Palma, Mallorca, Spain. [S. l.], 2019. P. 2255-2260
Language
rus
Created: 02-06-2020
786 Visitors
603 Hits
205 Downloads
Институт искусств и культуры
Designing educational games to teach philosophy: case study
^ DIV >