Электронная библиотека (репозиторий) Томского государственного университета
игровая индустрия | статьи в сборниках

Add to Quick Collection   All 3 Results

Showing items 1 - 3 of 3.
  • «
  • 1
  • »
Sort:
 Add All Items to Quick Collection
Source: Язык и культура : сборник статей XXIX Международной научной конференции (16-18 октября 2018 г.). Томск, 2019. Ч. 1. С. 192-194
Type: статьи в сборниках
Date: 2019
Description: В данной статье рассматривается культурный аспект видеоигр, а точнее, их культурная ценность. Используется конкретный пример
Source: Initia: Актуальные проблемы социальных наук (26-27 апреля 2019 г.) [Электронный ресурс] : материалы XXI Международной конференции молодых ученых. Томск, 2019. С. 287-289
Type: статьи в сборниках
Date: 2019
Source: Innovation Management and Education Excellence through Vision 2020 : proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 25-26 April 2018, Milan, Italy. [S. l.], 2018. P. 2282-2288
Type: статьи в сборниках
Date: 2018
Description: This paper is devoted to the research of the social and cultural impacts of video games. Video games are represented as the product of digital culture that substantially affects a modern person, alter ... More
  • «
  • 1
  • »
^