Электронная библиотека (репозиторий) Томского государственного университета
игровая индустрия | цифровая культура

Add to Quick Collection   All 2 Results

Showing items 1 - 2 of 2.
  • «
  • 1
  • »
Sort:
 Add All Items to Quick Collection
Source: Innovation Management and Education Excellence through Vision 2020 : proceedings of the 31st International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 25-26 April 2018, Milan, Italy. [S. l.], 2018. P. 2282-2288
Type: статьи в сборниках
Date: 2018
Description: This paper is devoted to the research of the social and cultural impacts of video games. Video games are represented as the product of digital culture that substantially affects a modern person, alter ... More
Type: монографии
Date: 2018
Description: Монография посвящена вопросам осмысления видеоигр как значи-мого феномена современной культуры. Основная задача, которую ставят перед собой авторы книги, – познакомить читателя с широким кругом научно ... More
  • «
  • 1
  • »
^